پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ شرکتی و بازاریابی رابطه مند در سازمان

پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-فرهنگ-شرکتی-و-بازاریابی-رابطه-مند-در-سازمانمطالعه موردی: شرکت ایران خودرو، چکیده: هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین فرهنگ شرکتی و بازاریابی رابطه مند در شرکت ایران خودرو است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان و مدیران شرکت های تابعه ایران خودرو مستقر در شهر تهران می باشد، ،نمونه ی پژوهش شامل 364 نفر بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده ...دانلود فایل