بررسی رابطه بین تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات و بازار یابی رابطه ای

بررسی-رابطه-بین-تصویر-ذهنی-برند-و-کیفیت-خدمات-و-بازار-یابی-رابطه-ایپایان نامه کارشناسی ارشد رشته بازرگانی گرایش بازاریابی، بررسی شرکت لبنی صباح گنبد، چکیده: هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین تصویر ذهنی برند، کیفیت خدمات و بازار یابی رابطه ای در شرکت لبنی صباح گنبد می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان عمده شرکت در شهرستان گنبد کاووس بوده و به تعداد 200 ...دانلود فایل