پایان نامه بررسی میزان اثربخشی بازاریابی الکترونیکی بر میزان فروش شرکتهای خدمات هواپیمائی

پایان-نامه-بررسی-میزان-اثربخشی-بازاریابی-الکترونیکی-بر-میزان-فروش-شرکتهای-خدمات-هواپیمائیچکیده: در عصر حاضر که مفاهیم ارتباطات، رقابت، مشتری گرایی، تجارت و. .. با هم پیوندی ناگسستنی دارند، بازاریابی الکترونیکی به عنوان عنصری از تجارت و کسب و کارهای موجود، نقش محوری در حفظ و بقاء کسب و کارها از طریق جذب و حفظ مشتریان، شناساندن و معرفی محصولات و ایجاد انگیزه برای احساس نیاز به خرید ایفا..دانلود فایل